wtorek, 1 października 2013

Rozpoczęcie IV roku medycyny

Nie mam jeszcze neta, piszę od kolegi z roku, swoją drogą bardzo dobry kolega. W sumie warto w tym miejscu poświęcić chwilę czasy temu zagadnieniu. Nauka swoją drogą, ale bez innych osób które bedą wspierały i pomagały w studiach będzie ciężko przez nie przebrnąć. Warto mieć jednego dobrego przyjaciela z roku z którym o wszystkim można porozmawiać i będzie Cię rozumiał. Z roku na rok grono znajomych się zwęża powoli robią się coraz mniejsze grupki każdy sobie rzepkę skrobie i właśnie dlatego warto mieć zaufane osoby.
 Z roku na rok się robiła coraz gorzej przez pierwsze dwa lata atmosfera była super, cały rok zgrany, po prostu wymarzony studie, swietne osoby, czego chcieć więcej? Ale od III roku ludzie zaczęli dziwne rzeczy robić, składać skargi do dziekanatu itp i ta atmosfera się popsuła, ale to temat na inną notkę.

Odnośnie IV roku to dzis miałem pierwsze zajęcia z genetyki trafiłem najgorzej jak mogłem, ze załamać sie mozna, za to z patomorfologii całkiem przyjemnie.

A teraz muszę kończyć bo nie będę kompa mojemu przyjacielowi zabierał :)

2 komentarze:

  1. Co spowodowało zmianę w zachowaniu tylu osób? Nagle stwierdzili, że są dla siebie potencjalnymi konkurentami w wyścigu po rezydentury i miejsca pracy?
    Co do genetyki ograniczę się go hasła, które miałam w zeszycie do tegoż przedmiotu: GENETYKO GIŃ!!! ;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że tu piszę ale nie widzę kontaktu mailowego do autorki bloga. Jeśli narusza to zasady bloga, proszę usunąć ten komentarz.
    Zwracam się z ogromną prośbą o udział w przeprowadzanym przeze mnie badaniu dostępnym poniżej:
    https://docs.google.com/forms/d/1QRO1e1iM2K7WG4DgGwBZLxZ0KaGvkmyFmt_OymAjSoc/viewform
    Badanie przeznaczone jest dla OSÓB STUDIUJĄCYCH MEDYCYNĘ, DIETETYKĘ i PSYCHOLOGIĘ. Jest anonimowe, a jego wyniki posłużą wyłącznie do celów naukowych. Wypełnienie trwa ok. 10 minut. Proszę, nie zniechęcajcie się, gdyż każda osoba jest dla mnie na wagę złota. Jeśli jeszcze udostępnicie link do badania znajomym ze studiów z prośbą o wypełnienie, będę ogromnie wdzięczna. Wszystkie szczegóły znajdziecie w instrukcji. Z góry dziękuję za pomoc ! :)
    Ewa Włodarczyk

    OdpowiedzUsuń